Hopp til hovedinnhold
MENY

Søk

 
  • Kunde
  • Endre kundeforhold

Endre kundeforhold

Endringer i ditt kundeforhold gjør du på Min Side. Her kan du blant annet melde flytting, velge om du vil ha SMS eller epost med påminnelse om måleravlesning og oppdatere informasjon om adresse, mobilnummer,epost osv.

Har du behov for å endre navn på kundeforholdet må du kontakte kundeservice.

Ny kunde
Når du flytter inn i bolig og ikke har vært kunde av Lyse Elnett før er det noe informasjon som er viktig for oss å få. Vi ber deg derfor fylle ut skjema for kunder som "Flytter inn" som du finner på denne siden.

  1. Hvilken bolig gjelder meldingen. Her har vi også behov for noe informasjon om måleren.
  2. Er det noen som flytter ut av boligen. I så tilfelle hvem.
  3. Hvem flytter inn i boligen.
  4. Målerstand på dato for overtakelse.
  5. Hvilken kraftleverandør du benytter eller har valgt (Lyse Elnett er nettleverandør).

Vi ønsker deg lykke til i ny bolig og velkommen som ny kunde hos Lyse Elnett.

Min Side Flytteskjema