Hopp til hovedinnhold
MENY

Søk

 
  • Kunde
  • Endre kundeforhold

Endre kundeforhold

Dersom du ønsker å oppdatere ditt telefonnummer, epostadresse eller vil melde andre endringer i ditt kundeforhold, så skal dette meldes til ditt strømselskap. Strømleverandøren vil formidle disse oppdateringene videre inn til en nasjonal database kalt Elhub, som igjen sender oppdatert informasjon til oss som nettselskap. 

Etter innføringen av Elhub i februar 2019, er det din strømleverandør som har ansvar for å ordne det meste for deg. De sørger for bestilling eller oppsigelse av både strømavtale og nettleieavtale, de fakturer for både strøm og nettleie, og de holder deg informert om det du trenger å vite om din avtale og ditt strømforbruk. 

Dersom du ikke har strømleverandør, er det beste å finne en leverandør du vil kjøpe strøm av. Du må selv kontakte en strømleverandør, og bestille en avtale som passer deg. 

Hvis du likevel ikke har strømleverandør, kan du gjøre endringer i ditt kundeforhold på "Min Side". 

Vi ønsker deg lykke til i ny bolig og velkommen som kunde hos Lyse Elnett.

Min Side Flytteskjema